kawan-kawanku:)

My beloved heroes:)

Thursday, December 30, 2010

~Tahniah Harimau Malaya!!!!!!!!! bravo..bravo.........~

Salam hai.....

Malam tadi layan bola...1st time la aku layan bola team malaysia..baru aku sedar team malaysia gak ada potensi yg baik....ramai bakat yg boleh di gilap lg....selama ni aku layan world cup....euro cup...EPL aku tak layan sbb kang aje sepanjang tahun aku jd burung hantu tak tido malam..........

Teringat lak masa musim world cup yg lepas.....mmg best sbb keadaan lebih hangat bila havoc bersama kawan2 di facebook....ramai yg tak percaya aku kaki bola....tapi percaya la aku mmg kaki bola...husband aku pun tak layan bola mcm aku.....tak de la sampai nk bgun tgh pagi semata2 nk layan bola..tapi aku mmg sanggup bgun untuk tgok bola.....lagi2 kalau team FAV aku Germany & Spain yg main..mmg aku tak nak ketinggalan..sgt sayang bila aku tak dapat tgok hero germany yg aku suka tu "miroslav klose" aku mmg minat giler n player gemany ni.....hai time tu la ..mkn bola..tido bola....semua resepi aku bertukar nama jd nama yg ada kaitan dgn bola.....heheheh...tapi yg paling best..dalam sebulan tu World cup aku dapat la menghabiskan ganti puasa...ada baiknya kan??hehehhe

Dalam keseronokan cerita ceriti bola..penghujungnya aku amat frust sbb team fav aku kalah dgn 2nd fav team...hwaaaaaaa...maka mcm2 berlaku...hati mula la sentap......mula la berlaku salah faham sana sini dek kerana sindiran,sorakan sana sini.....hai kenapa la pengaruh bola kuat sgt dalam jiwa aku ni...dasyat oooo....
lagi2 dua geng aku bedol n shila yg mmg sama kepala dgn aku kalau bab bola ni....itu la topic kami di facebook setiap hari...setiap masa...bola..bola...& bola......hai....world cup pun dah habis.,.....juara dunia dah pun jadi milik Spain..nak tunggu euro 2012...layak ke germany??kena la tunggu....

apa pun aku terasa amat berbangga dgn kejayaan team malaysia malam tadi...walau hnya piala suzuki...tapi dah cukup bangga...bintang2 bersinar yg aku nmpak malam tadi...keeper ...Khairul fahmi.....tangan mcm ada gam UHU kalau tangkap bola...pastu strategi dan jangkaan dia sentiasa tepat......then...dah tentu la striker kita Safee Sali.....kalau di gilap lg bakat n kebolehan dia tentu dia leh jadi "klose" malaysia ku hehehehe...sorang lagi bakat yg aku suka.....aku lupa lak nama dia yg ada idlan talha tu...selalu mendorong bola pergi ke gol dgn cara yg terbaik.....dan yg terakhir..syafiq.......momentem yg baik dalam permainan....aku harap satu hari nnt team Harimau Malaya akan layak masuk World cup lagi dan time tu aku akan menjadi penyokong harimau malaya tanpa berbelah bagi...........

harapan bola sepak ku......anak aku yg kecik ni nmpaknya cenderung bermain bola sepak......ermmm....ini la klose ibu heheheh...ok la apa aku merepek bola petang2 ni......chow.....salam :)

No comments:

semakin hari semakin cinta:)

Daisypath Anniversary tickers