kawan-kawanku:)

My beloved heroes:)

Friday, February 18, 2011

ceritera pagi sabtu.....


Assalamualaikum....hai.......:)
Sejuk betul pg ni lemah longlai nk bangun,tp tanggungjawab kena lah tunaikan.....
Pas solat rasa jer nak melingkar atas tilam sambil berselimutkan comforter tebal bestnyer....
Tp tak jadi lak..terasa nk update blog ku lg best sementara ada mood....
Hari ni nak wat sarapan apa ek??hai anak pagi2 subuh dah bangun...
sambil2 update blog ni otak berfikir sarapan apa yg nak di buat pagi ni.....
Susah tol jadi ibu ni hari2 nak dok Pikir nak wat sarapan apa?masak apa?minum petang apa?makan malam apa?haishhhh tak baik merungut kan...ibadat tu...hehehe

Hari ni ari sabtu kan....bestnya kalau dapat p jenjalan......tapi my hubby kerja lak....tak de makna lah nk jenjalan....mood tengah baik ni nk kemas umah la.....
tetiba si aqil ni datang kat aku sambil tnya....
"Ibu tinge gajah apa ibu?"
aduhai anak aku ni.....mana aku nk tahu tinge gajah tu apa dia yg dok sebut tinge gajah last2 dia dok tnya aku lak....huhu anak2....last2 aku jawab je
"tinge gajah tu tinge yg tak dengar cakap org....budak yg tak dengar cakap ibu & ayah nnt lama2 tinge dia bertukar jadik tinge gajah"
melopong mulut anak aku dengar....wah percaya la plak dia...kuikui
"adik tak nak la tinge gajah..adik nk tinge adik"
aqil jawab setelah puas berfikir tadi....
"kalau tak nk jadi tinge gajah adik kena dengar ckp ibu & ayah..jangan nakal2....faham??"
dia ngangguk trus je sambung main...hai budak2 cenggini la kan...lagi2 si aqil yg manja ni....maklum lah lom ada adik kan so mnja lebih la.....


hoccay la nk wat sarapan dulu sebelum huru hara anak2 aku ni  duk kat dapur.....menu ari ni fast food jer
anak2 mmg suka........


so aku berundur diri jumpe lagi di entry yg akan datang adios!!!!!!......:)

No comments:

semakin hari semakin cinta:)

Daisypath Anniversary tickers