kawan-kawanku:)

My beloved heroes:)

Monday, February 21, 2011

Letih tapi Happy(✿◠‿◠)♥❤




Assalamualaikum.....hai:)
(◕‿◕✿

Macam tajuk entry aku kali ni.....kerjaya seorang surirumah tangga mmg amat meletihkan....kalau korang di office 8 jam....aku kat umah 24jam non stop( tipu la sgt ek saje nk sedapkan citer kan)hehehehe...yer la pagi2 subuh dah bagun nk siapkan anak p sekolah,sedia sarapan,sedia pakaian,nk siapkan kerja umah.....phewwwww........mmg letih tahap gaban.........tapi ikhlas aku cakap aku happy....sebab aku bangga dapat sediakan makanan dengan cara aku sendiri kira air tgn aku la kan....untuk husb dan anak2...tambah happy kalau diorg happy dengan apa yg aku buat.....hai hilang segala penat lelah seharian di rumah....rasa bangga menjadi suri rumah tangga hehehe...Walaupun kadang2 tunggang langgang gak la mengejar masa hehehe...tapi aku selalu tak pernah la gagal nk siapkan rutin harian..kalau dah beres baru la aku buat rutin2 hobi masa lapang....berfesbuk....update blog dan kadang2 menjahit(ikut mood la)heheheh

Apa pun terima kasih kepada husb aku dan anak2 yg sentiasa menghargai aku dan membuatkan aku wanita yg sering merasa di hargai....satu perasaan yg tak ternilai harganya.......luv u all my dear family.muahhhhhh...*•.¸¸¸¸.•*

~(◕‿◕✿)~





3 comments:

Lea said...
This comment has been removed by the author.
Lea said...

soooooo.... sweet! :)

aeinmaen said...

along: kuikui..luahan hati seorang isteri cenggini ler heheheeh

semakin hari semakin cinta:)

Daisypath Anniversary tickers