kawan-kawanku:)

My beloved heroes:)

Monday, February 21, 2011

Shawl........(✿◠‿◠)




Assalamualaikum...hai...:)

Zaman berfesyen sekarang pelbagai2..tapi aku ni selalu terikat dgn old skool fesyen kata bebudak jaman sekarangkan...mmg betol pon aku ni mmg ssh sikit nk ubah fesyen diri aku...aku mmg suka yg simple2 jer....B4 ni kalau tgok prg pakai shawl mmg aku tak heran pon nak pakai....tgok pon sekilas pandang jer..tak de maknanya aku nk pandang tepat2 n menilai ....kalau aku tgok pun mesti aku akan cakap 
"kalau aku yg pakai bukan cantekkk pon"....
(ada sikit nada jeles la dalam hati tgok org pakai cantik kan ..kuikui)

Ni nak di jadikan citer la kan...aku telah termakan pujukan anak buah aku merangkap perunding fesyen aku..heheheh
aritu aku balik melaka masa CNY kan...anak buah aku telah meng make overkan aku dengan mengunakan shawl dia....memula aku tak yakin gak..tapi bila dia beria2 yakin kan aku aku pun setuju......maka dia pon memakaikan aku  shawl berwarna oren...mmg terang giler 1st time aku pakai warna yg sebegitu rupa hehehe...
siap jer pakai aku tgok kt cermin 
"owh not bad dan sgt2 selesa...."
kata hati aku la kan...aku tnya semua org semua kata ok n nmpak berlainan....
yg penting kena tnya en somi..kalau dia kata ok baru la aku akan teruskan niat nk pakai shawl.....
tgok2 en hubby hnya senyum jer...itu tnda dia suka..kalau dia tak suka dan2 kat situ dia dah ckp dia tak suka...maka dengan itu aku dah jatuh hati pada trend shawl...walau dah agak ketinggalan harap2 aku tak terlewat untuk mengikut trend sekarang...simple....n selesa....
aku dah bersedia untuk mengubah penampilan aku dengan trend terkini heheheeh
TQ tu my niece mizz bed...credit to you......(◕‿◕✿)
blogsenoritaleya.blogspot.com........

6 comments:

memsheila said...

amek la gambar nyah oiiii... hehehe.. pastu aku leh tolong komenkan...tp mmg aku pun teringin nak menggunakan shawl cuma mcm biasa...mak buta fesyen nyah....huhuhu

Leya Zainal said...

mksu, u look so beautiful with shawl! btw, nice blog !! :)

aeinmaen said...

shila: tu la aku pon bute fesyen mujur ada anak2 buah yg stylo ni hehehehe nnt la aku amik gmbo yer....

aeinmaen said...

along: siyes kah???tenkieu...u're my fesyen consultant hehehe

Anonymous said...

up la gambo beb!!..

aeinmaen said...

belom bersedia untuk upload gambar diri ku dan shawl..hehehe..nanti la yer.......tunggu:)

semakin hari semakin cinta:)

Daisypath Anniversary tickers