kawan-kawanku:)

My beloved heroes:)

Friday, February 25, 2011

~Debaran menanti~

Assalamualaikum....hai:)

Hari ni agak sibuk almaklum lah hari jumaat...
waktu yg pendek untuk suri rumah kan ...kiranya jam doblas tghari mesti semua all ready....
kaum Adam nk p solat jumaat....Tapi hari ni lah plak aku jd bnyak kerja.... tetibe nk rajin2 basuh cadar tilam aku,tilam anak2.....kenapa lah tak buat hari lain kan.....
tak apa lah kalau buat kerja lebih...lebih la pahalanya kan hehehehe
buat untuk famili tercinta apa ada hal....yg penting semua selesa........

alahai  sebenarnya bukan ni yg aku nk story...aku sebenarnya nk citer esok birthday my hubby...
aku dah susun la apa yg aku nk buat untuk esok..nak masak special2 untuk my hubby...nak buat cake...
sebab tu ari ni aku agak sibuk sikit
tapi yg paling tak syok bila dah plan baik punyer tetiba dapat notice 
"bekalan air akan terputus sehari di daerah kuala langat pada 26hb febuari"

hampeh tol...aritu terputus bekalan elektrik...la ni bekalan air lak...huh spoil tol la....
so aku amik keputusan tak jd la nk masak special2 esok memandangkan tak ada airkan....
Esok masak la simple2...tapi aku dah sms my hubby....ajak dia dating  malam esok hehehe
aku nk belanja dia makan seafood kt pantai Bagan Lalang...dan aku nk bg dia hadiah birthday kat sana mesti dia suprise kan hehehe...hadiahnya di rahsiakan untuk seketika hehehehe



Tak sabar nk tunggu malam esok n agak berdebar2 gak la heheheh
harap2 segalanya berjalan lancar seperti yg aku inginkan........dan di harap hubby ku jugak suka dengan suprise aku ni kan......apa-apa pun tunggu dahn lihat la nnt:)

No comments:

semakin hari semakin cinta:)

Daisypath Anniversary tickers