kawan-kawanku:)

My beloved heroes:)

Monday, March 7, 2011

::Nak gugur jantung aku ::


Assalamualauikum...hai..:)

Korang baca tajuk jer mesti dah suspen kan??
Aku lagi suspen....semalam ada satu insiden berlaku yang amat menakutkan aku...
citer nya macam ni...semalam husb aku janji nk balik lunch b4 kul 1tghari sbb kul 1 tu dia nk p bank...
Nak di pendekkan citer aku tunggu punya tunggu punya tunggu....(menandakan aku tunggu lama la tu kan)huhu
en husb aku tak jugak balik2...so aku sms dia...tunggu lagi tak reply2...
hati dah tak sedap ni...tak leh jadi....aku pun coll la.....tak jawab plak...
adoiiiyaiiii pehal lak laki aku ni....menyepi lak tiba2...
mula la hati fikir bukan2....
tetiba enfon aku bunyik tertera la di skrin 
"My beloved hubby" 
fuhhh lega hati aku...
aku jawab la....bunyik cemas jer sekali aku dengar cerita mcm nak pengsan aku....
LORI TERBALIK??????????

OMG!!!!!!! mcmana dengan husb n 2 orang pekerja dia??
ok kah mereka???
pheeewww...sekali dia kata semua ok...tak de pape..dan selanjutnya tunggu lah dia balik untuk story...
Aduh sementara nk tunggu dia balik dug dag dug dag je jantung aku mcm nak gugur...



tetiba msg berbunyik....husb aku hantar mms....
masyaallah.....astagfirullahalazim...........
Mmg aku terkejut sgt2......

ni ler rupa lori hubby aku yg terbalik tu....


Sebenarnya lori ni jenis ISUZU lori muatan 3 tan lori ke 2 husb aku.....lori ni lori 2nd hand jer....
lori yg 1st lori  jenis DAIHATSU yg di beli 3 tahun lepas..mmg lori baru...tak pernah lak buat masalah...
yer la lori 2nd hand kan lori lama lak tu mmg mcm2 ragamnya.....
Terpaksa panggil trak tunda untuk tarik lori ke bengkel dan memindahkan sawit yg bertaburan seberat 4 tan ke dalam lori yg satu lagi...

Apa yg penting dalam kejadian semalam
 husb aku n 2 pekerjanya selamat tanpa apa2 kecederaan....
alhamdulillah....
Semoga kejadian sebegini tak berulang lagi
Semoga allah melindungi suamiku dari bencana dan kecelakaan walau di mana saja beliau berada...
amin...........














































3 comments:

Anonymous said...

Alhamdulillah... seb baik x jd pape..

aeinmaen said...

Tu la alhamdulillah..wlaupun memula cuak thp gaban huhu

Anonymous said...

Hubby u ni drifter kah?

semakin hari semakin cinta:)

Daisypath Anniversary tickers