kawan-kawanku:)

My beloved heroes:)

Monday, March 7, 2011

::Terpengaruh lagi::


Assalamualaikum...hai...:)

Kali ni aku nak cerita pasal TV....
Iklan2 tv ni mmg selalu membuat kita terpengaruh...
Tak kira iklan tempat,makanan,fesyen semua boleh menyebabkan kita terpengaruh...

Aku jugak tak terkecuali....
Kali ni aku betul2 terpengaruh dengan NUTELLA..
Korang tau apa benda tu???
ok aku tunjukkan lah....

ini la NUTELLA


Sejenis makanan berupa coklat krim hazel nut yg di sapu atas roti....
juga sedap di makan begitu saja....

Pertama kali aku tgok iklan NUTELLA ni aku dah jatuh hati....
maklum lah aku ni penggemar coklat...(tapi tak leh makan selalu)huhuh
Aku terus cari di kedai2,mini market,dan juga speedmart di pekan berhampiran umah aku...
tapi hampeh.com....tak de..keciwa..keciwa....huhuhu

Nak di jadikan cerita....aritu masa p tesco aku round2 la
sekali ternmpak mmg tak fikir panjang terus jer amik sebotol...
memula ingat nk sambar botol besar...tapi tak jd untuk permulaan ni amik la yg kecik dulu
jangan gelojoh ni kira tester la kan....
Balik tu aku trus mengetes rasa NUTELLA ni....

Perhhhhhhhhhhh mmg mabeles la.....
Hari2 sarapan roti pon aku sanggup kalau ada benda ni...
anak2 pun suka....yer la budak2 mmg suka perisa2 mcm ni....

Dan sekarang jika ada roti sapuan 1st choice ada lah NUTELLA....
Kalau dulu mentega kacang lady choice....
tapi lady choice pun sedap... tetap menjadi pojaan hati ku hehehe
agaknya aku tgh kemaruk kot dgn NUTELLA ni....
akan datang kalau jumpa lagi akan ku pastikan aku menyambar 1 botol yg bersaiz besar 
heheheheh



***************************************************























4 comments:

Anonymous said...

sedap sgt ke beb?

aeinmaen said...

Pada aku mmg sgt sdp,x tau la org lain hehe.nk tau kn cube la rasa:)

Anonymous said...

Memang sedap benda ni..!!

DR LOVE.......... said...

Yummy!!

semakin hari semakin cinta:)

Daisypath Anniversary tickers