kawan-kawanku:)

My beloved heroes:)

Thursday, August 4, 2011

:SALAM RAMADHAN & SELAMAT BERPUASA:

Assalamualaikum..hai....:)


Lama sungguh aku tak blogging....hai tak tahu la rasanya tak sempat nk menulis....dengan masalah teknikal plak yg macam2....laptop rosak...pastu cpu desktop lak wat hal....sekarang ni cpu dah ok rindu nk blogging.....
rasanya belom terlewatkan kalau aku nk ucapkan salam ramadhan n selamat berpuasa pada semua kawan2....
semoga ramadhan tahun ni lebih memberi berkat....

Sepanjang 3 bulan aku cuti menulis blog ni macam2 gak la cerita ada kan.....yg aku nak share ckit n korang...
1st aku nk cerita yg aku busy sikit aritu sebab aku sibuk mengemas rumah sebab umah aku di renovate sikit bahagian depan......so mmg agak kelam kabut ckit la keadaan....dalam pada sibuk tu aku ada lak hobi baru.....hobi mencube masak pelbagai kek....kebanyakan nya aku sukasuki jer wat resepi sendiri....
ada yg OK ada jugak la yg KO heheh biasa la kan.....
nnt aku share yer pic kek n kuih muih yg aku wat n korang..siap resepi sekali sape berminat bole la cuba....
sharing is caring kan hehehehe
Selain tu aku ada aktiviti baru yg lain....aktiviti penetasan burung puyuh....so skrg aku agak bz gak menternak beberapa ratus ekor burung puyuh yg berjaya aku tetaskan mengunakan kaedah mesin penetas telur...happy sungguh la.......

Ok la aku stop dulu....di post yg akan datang aku cerita lebih banyak lagi.....bye2...see you all....

No comments:

semakin hari semakin cinta:)

Daisypath Anniversary tickers