kawan-kawanku:)

My beloved heroes:)

Saturday, December 3, 2011

Please SYUUUUHHHHHH from my life..huh....


Assalamualaikum....Hai.....

Hari minggu yg sunyi sepi.....Aku sekali lagi di belenggu kebosanan yg melampau
Halamak bahasa mcm nk tulis novel la plak....
Eceli aku sebenarnya BiZi sgt2...
banyak tol urusan yg aku nk settlekan b4 esok...
Tapi bosannyer ya ampunnnnnn
tenok kerja nak kira2 jer mula la mata mengantuk.....
Bila ngadap Muka buku ker....
Muke blog ker cerah lak mata aku ni....haiiiii

Mengantukkkkkkkk!!!!!please SYYUUUUHHH sekejap sampai aku siap kerja bole???










Jawapannya mmg tak laa kan...huhuhu
Bestnyer kalau bule tido mcmni........
haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......................

okebaiiiiiiiiiiii:)

No comments:

semakin hari semakin cinta:)

Daisypath Anniversary tickers