kawan-kawanku:)

My beloved heroes:)

Saturday, April 9, 2011

:: bunga ::


Assalamualaikum..........hai:)

Salam hari minggu.....apa aktiviti korang ari ni ek??aku tak de apa2 aktiviti pon...suasana lak mendung sekarang ni....sepertinya menyuruh aku masuk semula dalam selimut bg memenuhi aktiviti hari ni....hehehehe
eh melalut lak ari ni aku nk citer pasal bunga......sebagai wanita mmg sinonim sgt la kan dengan bunga.....
sampaikan wanita seringkali di kaitkan dengan bunga....asal nak pikat pempuan jer bg bunga....
haishhh.....tapi jiwa aku ni pelik sikit....
dari dulu aku mmg tak suka bunga....pada aku bunga tu melambangkan hipokrit...teruk tak aku????


aku sendiri tak tahu kenapa aku tak suka bunga.....
tapi kekadang bila jiwa kewanitaan aku tu dtg aku suka gak la tgok bunga kt umah jiran2 yg berwarna warni....


kt umah aku sepasu bunga pun tak dak hampeh kan....??
Aku teringat dulu masa 1st time en hubby ku nak mengorat....dia penah gak la bg bunga....dengan senyum terpaksa aku amik gak la org tersayang bg.....tapi masa balik dating tu gak aku throw dalam tong sampah.....zalim2....tapi akhirnya dia tahu gak aku buang bunga tu....aku tak nak la menipukan...kita kena la jujur.....buwwekkkkkkkkkkk..hahahah


bukan apa aku tak nak pembaziran.....kang setiap kali jumpe bawak bunga aku buang kan ke membazir...kan lebih baik kalau bawak benda lain yg bermanafaat...kalau kumpul2 duit beli bunga tu nnt leh beli henpon baru hahahahah..........

apa nak buat cinta tak leh di paksa heheheh aku selalu yakin satu hari nnt aku pasti akan jatuh cinta gak dgn bunga.....tapi tak tahu la bila kan.....coming soon kot heheheh

Kakak aku selalu kata pempuan kalau tak suka bunga tak normal....tapi aku rasa aku normal jer....
walau pun aku tak suka bunga tapi aku suka masak...lagi elok kan??kalau suka bunga tapi tak suka masak lagi parah...nk bg suami n anak2 makan bunga ker???hahahaha
(alasan jer  dan tak suka mmg bnyak alasan heheh)

Apa pun pada aku bunga tu tak berapa penting la dalam hidup aku.....so tak perlu lah org2 mempertikaikan kenapa aku tak suka bunga.........mungkin satu hari nnt aku akan suka gak sape tau kan......
hehehe.....

semoga aku dan bunga akan ada chemestry satu hari nanti.....

No comments:

semakin hari semakin cinta:)

Daisypath Anniversary tickers