kawan-kawanku:)

My beloved heroes:)

Saturday, November 20, 2010

anniversary...dah nk tiba!!!!!

Hari ni dah ahad...next weekend is my anniversary yg ke 11 tahun...pejam celik..pejam celik dah 11 tahun aku layari kehidupan bersama suami ku AZMAIN MOHD ADLI....pelbagai suka duka,dugaan dah kami tempuhi bersama....bersama2 dua hero kami MUHAMMAD HARRIZ HAZIQ@ FAHMI & MUHAMMAD AQIL ASHRAFF....kegembiraan,kesukaran kesedihan dan kebahagiaan menjadi seorang isteri dan ibu dah aku lalui....
aku cuba menjadi yg terbaik untuk keluarga aku....kerana aku sayang keluarga aku sgt2..........
semoga jodoh kami berkekalan dah sentiasa di limpahi kasih sayang  yg tiada hadnya...di berikan sinar kebahagiaan dunia dan akhirat....amin

suami ku kau la segalanya bagi ku...kau kekasih,kawan, dan suami.....ibu sayang ayah sangat2......
anak2 ku ibu juga sayang korang..lebih dari nyawa ibu sendiri..dan ibu sentiasa berdoa supaya ibu dapat tgok korang membesar dan berjaya...kalau boleh ibu ibu tak nk tgok korang terima nasib mcm ibu dulu...huhuhuhu

semoga allah makbulkan doa2 ibu ni...amin....

No comments:

semakin hari semakin cinta:)

Daisypath Anniversary tickers