kawan-kawanku:)

My beloved heroes:)

Monday, November 15, 2010

hujan........

~hujan lagi.....risaunya aku memikirkan kalau hujan berterusan...trauma dgn peristiwa banjir di hari raya aidil adha 2 tahun yg lepas dan banjir 2 hari sebelum hari raya aidilfitri tahun lepas....kalau la raja haji ni bnjir lagi sedey tol...tp jgn mengeluh..kerana saudara sesama islam kita di seberang sana lebih banyak di uji...dgn tsunami...gunung berapi...bersyukur la kerana allah hnya menguji sedikit pada kita..itu pun dah cukup berat rasanya...kalau di uji lebih tak tahu la kita leh ker tak tanggung....nauzubillah.....

habis kisah hujan aku agak tension hari ni......maybe sbb period pain dan anak aku si famy yg asyik meragam dari pagi,mengamuk..mengamuk...dan mengamuk....aku cuba sabar..aku layankan semua kehendaknya....masak masakan fav dia(tomyam...dia mmg suka sgt tomyam)...aku layan dia tgok kartun yg aku download untuk dia...kartun2 fav dia gak(thomas & friends dgn shoun the ship)..tp ada gak yg tak kena..dia still gak mengamuk kalau aku tahu apa yg dia nak akan aku cuba dapatkan sedaya mungkin...masalahnya aku tak fhm apa kehendak dia...kenapa lah n anak aku ni....mujur la kau anak istimewa....aku sabarkan diri aku lg.......hai....ni la kehidupan aku hari2.....kdg2 perasaan tak boleh nk aku luahkan dgn sesapa.kerana org susah nk fhm situasi aku...situasi aku ni agak rumit..hnya dgn menulis aku luahkan segalanya.......~

No comments:

semakin hari semakin cinta:)

Daisypath Anniversary tickers