kawan-kawanku:)

My beloved heroes:)

Tuesday, March 1, 2011

~Menu hari ini...:)~


Assalamualaikum...hai...:)

Hari ni aku tak ada plan kemana-mana...cuma gi pasar cari ikan dan sayur-sayuran untuk di masak ari ni...
Hari ni aku nk masak lauk paberet bapak mertua aku...
 masak asam pedas ikan pari...ni dia sendiri yg request....


ini ler asam pedas ikan pari fav bapak mertua aku..:)

selain tu aku nk masak lauk yg aku suka dah lama tol nak masak ni asyik tak jadi...sebab hubby aku suka daging goreng kunyit garing2,asal beli daging jer goreng,sekarang turn ikut selera aku lak kan ...baru adil hehehe menu ni simple tapi sangat sedap
(pada aku lah kan) heheh korang nk tau apa???
menunya  daging rebus cecah air asam ala2 utara perhhhhh mabeles weiiii....mmg tangkap leleh la aku tgok air asam tu....aku kan mmg suka masam kan.......


ni ler rupe air asam tu....meleleh air liur aku tgok huhu


ni plak daging yg di rebus biasa jer letak garam sedikit buat rasa je...

menu lain menu untuk anak aku si fahmi punya..biasalah menu yg dia paling suka Tomyam...pedas dan masam mmg fav anak aku ni.....


ini lah tomyam fav anak aku....tgok mcm tak best....
kalau nk tau best ker tak kena tanya fahmi heheh

Untuk si kecik aku goreng ayam je..dia mmg suka ayam lg2 ayam goreng tepung KFC...mmg tak mkn nasi ler ayam jer yg dia makan...


ini lah menu penuh aku ari ni..
alamak tomyam tak de lak kt cni tak pe lah kan kira ok la tu heheheh


untuk hubby aku lak dia makan jer apa menu yg ada...itu semua tak penting janji ada jering...
mmg fav dia jering makan mcm makan kacang...siap la toilet ari ni ada aroma yg tersendiri la.....huhuhu
tapi tak pe yg penting diorang happy

air lak aku buat tembikai ais blanded perhhhh mmg sedap panas2 mcm ni pekena air ni sejuk nyaman jer...selera tol aku tgok hubby aku makan....heheh perut kenyang hati pun senang..........:)

2 comments:

♕Rosmiza Wahab said...

kecurrrrrrrrrrrrrrrr!!!mmg tak tahan.time lapar2 tgk blog muksu boleh pengsan

aeinmaen said...

Miza kena tgk time kenyang taw..time lapar jgn tgk nnt pengsan ssh lak hehe tau la miza kecur tang t0myam tu kan?hehe

semakin hari semakin cinta:)

Daisypath Anniversary tickers