kawan-kawanku:)

My beloved heroes:)

Sunday, February 27, 2011

~Malam minggu yang hangat~

Assalamualaikum....hai:)

Semalam aku tak de mood mau update blog....malam semalamnya pegi berdating n hubby balik lewat malam
so smlm hari merehatkan diri,meleypark2 depan TV dan menido hehehehe
ni aku nk citer la malam minggu aritu aku n hubby keluar,
memula kami pergi kenduri kahwin kat kampung....rumah langgan niaga husband aku la..mmg tak patut la kalau tk pergikan....makan2 ala kadar jer nk bg ruang yg lebih kat perut.....maklum lah dah janji nk p mkn seafood kan takkan nk makan kenyang2 lak.....
Tapi yg paling aku terkilan aku lupe nk bawak camera....enfon pun aku lupe nk bawak gara2
seharian talian MAXIS tak ada liputan..mmg hampeh tol....
so tak ada la gambar yg aku leh share kt sini kan...tapi... tak pe la...dah lupe nk wat camne
cuma agak terkilan la....

Sampai2 sana orang punya lah ramai mmg full giler la....sampai hubby aku drive pusing2 3-4 kali nk cari parking
last2 tak dapat parking terpaksa la kami park kereta di bahu jalan....janji agak selamat sudah lah....
ni baru citer parking....bila masuk dalam plak punya la ramai...meja pun full....
nk pilih ikan pun full beratur panjang....alahai...yer la kan malam minggu of coz la org ramai....
tak pe la kita stop citer pasal org ramai kan....
aku nk story apa yg aku makan malam tu.....
menu aku malam tu
1st kerapu masak tiga rasa mmg mabeles sgt perhhhh
lebih kurang mcm ni la rupenyer kan di sebab kan aku tak ada pic nk share aku amik la pic ehsan dari hincik google.....heheheh



2nd udang besar bakar...pun sgt2 mabeles....


3rd sotong goreng tepung.....garing dan wangi rasa sotong tu ttp manis....mmg sedap


menu2 tambahan kerang bakar,


sayur kailan goreng ikan masin




air pulak air fresh oren dan air kelapa....mmg enjoy sakan la mkn malam tu...sampai sendat perut...
kalau ikut nafsu bnyak lagi nk ambik tapi elakkan pembaziran...ambik mana yg mampu di makan sahaja heheheh

siap je mkn dengan perut yg mmg betul2 kenyang aku pun bayar bil...
yer la aku yg belanja kan aku la yg bayar hehehehe
tak la mahal sgt....rm100++ sikit jer....ok la kan makanan yg sedap fresh n makan sampai sendat perut...
kami lepak2 jup di persisiran pantai sambil borak2 ambik angin malam...tgok2 jam dah dekat kul 12malam...
kami pun balik....OTW balik tu jumpe la gerai kraftangan rotan...aku ajak hubby singgah jup..sbb aku nk cari 
tudung saji rotan....
tetiba hubby aku nk beli bubu..aku ingat nk wat hiasan rupenya dia nk p sungai
hubby aku mmg suka la tangkap ikan kalau ada masa lapang....hehehe
ok la aku tak kisah.....janji dia happy.....
Pas tu kami terus balik sebab anak yg kecik dah meragam dah ngantuk sgt....
sebab terlalu kenyang sgt kan....:)

Aku harap hubby aku happy la aku calebrate birthday dia simple2 cengitu kan...kalau panjang umur
tahun depan aku akan buat yg lebih special ckit dari skrg......insyaallah


P/s: kesemua gambar2 di atas adalah ehsan dari en GOOGLE...harap maklum heheheh
#################################################################

4 comments:

Unknown said...

adui..terus lapar

p/s : jgn lupa vote my slogan..step untuk vote ada di bawah banner blog saya...terima kasih...:)

aeinmaen said...

Kalau lapar jgn lupe mkn..jgn biar perut k0s0ng..psl v0te tu nnt sy tgk ye

♕Rosmiza Wahab said...

sedapnye muksu:(

aeinmaen said...

miza...belanja bzday puksu mesti la mkn sedap2 kan...nak raikan bzday dad hehehehe

semakin hari semakin cinta:)

Daisypath Anniversary tickers