kawan-kawanku:)

My beloved heroes:)

Saturday, November 27, 2010

ceritera malam minggu....

salam hai....
malam tadi aku keluar n husb bawak ank yg kecik jer......yg besar tinggal sbb dah tido....tinggal n sepupu dia....memula pegi kenduri kawin kat kampung pastu p lak majlis kahwin rumah ros....ada lak berinai kecil...dapat tgok jup je..mkn2 n then balik...cantik ros malam tu naik seri pengantin.....keluar dari umah ros pengantin lelaki (si am) baru jer sampai.....kami terus la beredar menuju ke morib...saja nk hang out malam anniversary la katakan....perut dah kenyang...nk mkn2 pun tak leh masuk dah so lepak2 jer la layan panorama pantai n tgok gelagat orang....then oder la sotong kering bakar...sedap rasanya..perhhh best!!!...selalu tak teringin pon nk mkn.....huhu tp yang bengang nya oder air dekat satu jam tak sampai2,mujur air si aqil sampai dulu habi kami kerjakan huhuhu yg paling marah bila org yg sampai kemudian dari kami dah dapat air apa lg kena la budak tu n laki aku...sampai nk tercekik air tak dapat..mmg kacau mood indah kami huh..spoil......last2 air laki aku jer dapat...air aku boleh suruh tunggu lagi...aku cencel jer....tak kuasa nk tunggu......huh....lembab......layanan tak bagus.....tak tip top......


ni ler rupa sotong kering bakar tu...

sedap ker??

budak kecik ni tah pape dia mainnya...

anak ke bapak yg nk main ni???heheheh

ibu nampak ler kalau setakat nyorok kt citu hehehe

muka berang air tak sampai2 heheheeh

No comments:

semakin hari semakin cinta:)

Daisypath Anniversary tickers