kawan-kawanku:)

My beloved heroes:)

Monday, November 22, 2010

salah aku kah???

hari yg sgt sedih pada aku.....hati aku pilu sepilu-pilunya...kenapa aku sering di persalahkan pada sesuatu yg aku tak salah.....aku sering menjadi mangsa keadaan....kenapa mereka lansung tak nk fikir apa yg aku rasa....betapa pilunya hati aku bila bebanan kesalahan di letak di bahu aku.......walhal itu bukan salah aku.......
apa yg aku nk buat....??apa yg harus aku buat.....?? apa yg aku nak fikir.......?? dan apa pulak yg harus aku fikir kan....??......
hanya menanti hari2 mendatang dgn harapan aku tidak lagi di perlakukan sedemikian.......aku tidak lagi di persalahkan atas sesuatu yg bukan salah aku...aku tidak lagi di marahi atas sesuatu yg aku tidak lakukan...dan aku tidak lagi menjadi mangsa keadaan......mungkin satu ketika nnt bila aku dah tak ada lagi mungkin mereka akan menghargai aku....kerana dalam hidup kita..kita selalu menghrgai sesuatu yg dah tak ada...atau yang telah hilang........lumrah kehidupan.........

kenapa lah kita tak cuba hargai sesuatu yg masih ada depan kita atau kita miliki......??
kenapa kita tak sayangi apa yg kita punyai....??
kenapa dan kenapa..............???? masih menjadi tanda tanya...........

hanya Allah SWT yg maha megetahui apa yg tersirat dan tersurat di sebalik segala-galanya...dan kita hnya mampu menadah tangan meminta belas kasihan dari -Nya............

No comments:

semakin hari semakin cinta:)

Daisypath Anniversary tickers