kawan-kawanku:)

My beloved heroes:)

Wednesday, November 24, 2010

terkenang.....

Siang tadi tah nape kemas punya kemas terjumpa lak la surat2 cinta aku n husb masa zaman memuda dulu.....sambil lepak2 baca la balik..tergelak sensorang aku membacanya...kelakar tol....zaman aku bercinta dulu tak ada lg tenet berleluasa....tak ramai lg org yg tau berchatting..tak macam zaman sekarang budak 6-7 tahun dah pandai ber facebook....alahai kecanggihan dunia tanpa sempadan....berbalik pada surat2 cinta aku td heheheh.......tgh2 baca anak aku si aqil datang....
"ibu aca apa bu" biasa la budak pelat lg heheheh
"ibu bca kertas sejarah" aku jawap selamber.....tak puas hati lagi si kecik ni
"jalah(sejarah) apa bu"pelik je dia tgok muka aku...nk tegelak aku tgok....
last2 aku jawab je.....sejarah bercinta.......tiba2 boleh lak si kecik tu gelak...mcm faham je terus je bla sambil ckp "adik ingok wonderpet la" hahahahahaahha kelakar tol.....
hai best tol zaman bercinta semuanya manis.....bahasa pun bukan main berbunga2 perhhhhh ngalahkan amik sastera masa sekolah......hahahah
tp ada bagus gak baca semula surat2 cinta....semangat untuk bercinta lg n husb jd meluap2..cewah....hahahah

kelakar la plak......hai....rasanya semua org pernah alami dan lalui zaman bercinta cuma mungkin cara dan kaedah je berlainan.....dari surat pergi ke sms@ call....pergi ke email @ chatting....hummmm...mengikut peredaran zaman.....zaman aku dulu sms pun tak lg..tak pakai lg henpon.....kalau nk berbual guna lah tipon umah...zaman tu bill tpon mak oiii leh wat hntaran kawen dah...melambung2....tak cukup gayut kat tpon..sambung lak surat menyurat hehehehe...... yer la kekadang ada lah sesuatu yg kita tak leh nk sampaikan melalui percakapan...hnya leh di ungkap melalui penulisan.....lagi2 org mcm aku....kalau bercakap mmg brutal.....tp kalau menulis surat mmg cair la husb aku tu jd nya hahahah...walaupun tak suka bunga tp ayat berbunga2 aku suka.....heheheheh....

itu ler zaman bercinta...alkisah.........:)

No comments:

semakin hari semakin cinta:)

Daisypath Anniversary tickers